FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj     
1000 kal jedni uwazaja za panaceum inni za zbrodnie na wlasn

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WrestleFani Strona G│ˇwna :: Powitanie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Upper Mid-Carder



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 731
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 16:31, 09 Kwi 2014    Temat postu: 1000 kal jedni uwazaja za panaceum inni za zbrodnie na wlasn

przynajmniej u mnie tak zawsze jest
[link widoczny dla zalogowanych]
dac jakis adres gdzie mozna znalezc takie prace lub podac miejsce gdzie mozna sie czegos blizej na ten temat dowiedziec... no przegi─Ö┼éa┼Ť z tym odkurzaczem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.magiadecor.pl/produkt.php?id=226&n =Naszyjnik%20 >Złoty%20DeszczMuranoWrzosowy
[link widoczny dla zalogowanych]
chcialabym wziasc swojego kompa ze soba.niewiem tylko jakie lacze sobie skabinowac.
Najlepsze jest to, ze jak powiedzialam sobie, ze skoro do zadnej papierkowej pracy nie mam szans,to chociaz sprobuje w sklepie i wiesz...
[link widoczny dla zalogowanych]

Masz dwa wyj┼Ťcia: [link widoczny dla zalogowanych] ja jestem osoba ktoa uwielbia jedzenia (zgudna rzecz) i slodyczy nie moge sobie odmowic bo chora jestem w ten dzien :/ CZY MOJE CWICZENIA BEDA MIALY JAKS SENS JEZELI jem bardzo duzo??:> czy musze zastosowac jednak jakas diete
Je┼╝eli ju┼╝ to po roku i tylko na kr├│tki okres. na jakich produktach sie uczy┼éas? Mieszkam w Norwgii, a oni s─ů raczej oszcz─Ödni w s┼éowach.I oczywiscie od razu dosta┼éam antybiotyk. moga tez ciagnac do wilgoci np.? Bo ja zapowiedzia┼éam rodzinie, ┼╝e absolutnie maj─ů do mnie nie przyje┼╝d┼╝a─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Nic prostszego : Baaardzo wolno, ale idzie w d├│┼é. [link widoczny dla zalogowanych] wiec moge ja z czystm sercxrm polecic no i cena wymiata [link widoczny dla zalogowanych] Co do spalania t┼éuszczu jest jedna zasada im wysi┼éek d┼éu┼╝szy tym bardziej procesy uzyskiwania energi zachodz─ů na poziomie t┼éuszczowym, dla ka┼╝dego potrzebny czas jest inny, ale og├│lnie m├│wi si─Ö ┼╝e po ok 1 godzinie ci─ůg┼éego wysi┼éku ok 40% energii pochodzi z przemian t┼éuszczowych. Pytajniku !
Nie rozumiem tego, je┼╝eli po obu stronach stwierdzono niedojrza┼éo┼Ť─ç psychiczn─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie m├│wi─Ö , bo mam znajom─ů , kt├│ra za Francuza wysz┼éa i nazywa si─Ö de Lorme
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A ja mam taki problem...
[link widoczny dla zalogowanych]
to samo tyczy sie wysokich dziewczyn,kt├│re maj─ů dylemat,─çzy za┼éo┼╝y─ç buty na obcasie,bo bed─ů wy┼╝sze od innych,ubierajcie sie tak jak WY chcecie,a nie tak jak innym sie podoba
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pan Robert jest geniuszem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moje usta by┼éy bardzo w─ůskie i g├│rna i dolna warga. [link widoczny dla zalogowanych] Ja szukam ci─ůgle kogo┼Ť, ale przez internet i nie idzie mi to ┼éatwo.
wymaga jest dobra ( czy nawet bardzo dobra) znajmosc jezyka angielskiego badz francuskiego ( zalezy do jakiej prowincji chcesz jechac). Czy mieszka ktos w okolicach Bresci I moze mi powiedziec jakie sa koszty zycia: m├│j opis dzisiejszego dnia jest wy┼╝ej, narazie nie chce mi si─Ö spa─ç. Pozdrawiam, Katarzyna Pozdrawiam wszystkich [link widoczny dla zalogowanych]
Trek..........i bardzo dobrze ┼╝e teoretyzujesz bo najlepszym przyjacielem m─Ö┼╝czyzny powinna byc jego zona i wtedy nie ma pytania jakimi kobietami interesuja si─Ö m─Ö┼╝czyzni po 40 Spanie i noc. Ja robi┼éam szkolenie w Akademii Szkoleniowej. A jak u Ciebie z efektami? Z tymi cyckami to przesadzili, a ona te┼╝ jako┼Ť tak nadmiernie si─Ö wypina┼éa i na koniec wygl─ůda┼éa pokracznie jako┼Ť. co do srodk├│w przeciwbolowych to pyta┼éam si─Ö dziewczyny od kt├│rej kupi┼éam L a ona tez bierze ze mozna tak samo z tabletkami antykoncepcyjnymi nie koliduj─ů ,nie radz─ů tylko z antybiotykiem wtedy trzeba odstawi─ç witajcie odchudzaczki wiec co ja juz jestem 10 tabs.nic mi nie jest tylko suchoscw ustach mysle ze wcale nic nie chudne czuje to po ciuchach tak jak bylo tak jest narazie sie nie wazylam nie mam wagi.ale wiem ze do stracenie mam 30kg.fakt faktem ze mniej jem ale wciaz jestemglodna wiec chyba to nie dzila na mnie.a ci do zakupu to juz opisywalam kupilamw znanym zrodle z trojmiasta kupuja tam dziewczyny ale podejzewamze sprzedawca oszukal mnie mowil ze mam meiiztang tak zwany czerwony mocniejszy .na opakowaniu jest 400mg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
raz mnie zafarbowala jedna fryzjerka na rudo,odrost odblaskowa pomarancza,koncowki zostaly blond i nastepnego dnia musialam isc z placzem do trendow po pomoc!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczyny!!
[link widoczny dla zalogowanych]
no rzeczywi┼Ťcie na tym zdj─Öciu ma bosk─ů figur─Ö, nie ma co! powiem tyle :
bardziej powa┼╝nie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodam ┼╝e do rozja┼Ťnienia planowa┼éam urzy─ç samej farby bez rozja┼Ťniania w┼éos├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zdrowa babeczka
[link widoczny dla zalogowanych]

George Michael- Careles whispers [link widoczny dla zalogowanych] Poczekam...
opisze w skrocie q10!!!!! pos┼éuchaj sobie jej wycia sprzed lat 10-ciu i wmawiaj mi dalej, ┼╝e sie nie uczy┼éa Hej. Dodta┼éam skierowanie do poradni chor├│b odzwierz─Öcych w Olsztynie. Sama nie wiem czy dobrze robi─Ö chc─ůc si─Ö bawi─ç w sprzeda┼╝ i czy b─Ödzie zainteresowanie ale uwa┼╝am ┼╝e skoro mog─Ö to zrobic dla innych i komu┼Ť to pomo┼╝e to chyba dobrze. [link widoczny dla zalogowanych]
a ty to nawet nie masz faceta. B─Öd─Ö poleca─ç to miejsce! do ka┼╝dej instrukcji obs┼éugi telefonu Nokia do┼é─ůczony jest formularz zg┼éoszenia do klubu Nokia. Chodzi mi konkretnie o powiekszenie piersi JESTEM 30-TKA , JEST MI Z TYM DOBRZE. 125g boczku -satopi─ç na patelni -wystudzi─ç hmm teraz to juz wogole nie kumam pirzecie ze u p roberta jest taniej niz u p wojtka...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co my┼Ťlicie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dwie na obydwu r─Ökach (od ramion a┼╝ za ┼éokie─ç, szeroko┼Ť─ç oko┼éo 6 cm, miejscami wi─Öcej..) oraz trzeci─ů wielko┼Ťci ca┼éej d┼éoni na dekolcie tu┼╝ przy szyi.
[link widoczny dla zalogowanych]
od nowa to samo bedzie!nie rozumiem was ludzie...ale co mnie interesuje wasz problem ja swój mam z głowy

robilam sobie dobrze chyba wibratorem lezac na lozku, zaluzje byly otwarte i akurat robotnicy cos robili na rusztowaniu ...
[link widoczny dla zalogowanych]
1.Dr─Ötwienie ,mrowienie i b├│l palc├│w r─Öki - szczeg├│lnie dotyczy palc├│w I - III
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
1 cm2).
[link widoczny dla zalogowanych]
Z wsp├│┼éczesnych Uwielbiam starego Portera i w┼éa┼Ťciwie wiele
dostałam skierowanie do lekarza naczyniowego - tu też jest ok, teraz jestem w trakcie badań u neurologa, czekam na rezonans odcinka piersiowego, czasami mam taki hmm niedowład?

Wkońcu topik o Lidii [link widoczny dla zalogowanych] a ja wam powiem ze mam kolczyk w cipce, wyglada super
wczoraj farbowalam wlosy z jasnego brazu na ciemny braz z firmy pallette i wyszedl mi czarny ;/ tylko pod swiatlo widac cos brazowawego...mam zamiar zrobic sobie bordowe pasemka, ale nie geste farba: Ja mysle, ┼╝e nie \jaka┼Ť\ dieda, nie \jakie┼Ť\ ─çwiczenia . To prawda, z Wroclawia jest spory kawalek nad morze, ale mnie to nie zniecheca a ty w jakim jestes wieku? Ja te┼╝ lecze sie juz 4 lata i bez efektu no i 19 stycznia mam wyznaczony termin operacji. a ja mam taki problem ;/ Sko┼äczy┼éam brac Gynalgin 2 dni temu, lekarz kaza┼é mi i┼Ť─ç na cytologi─Ö po 3 dniach od zakonczenia kuracji a potem do niego na kontrole jak beda wyniki, lecz teraz ju┼╝ powinnam dosta─ç okres i r├│wnie┼╝ mam problem, bo boje si─Ö ┼╝e globulki nie pomog┼éy, nadal co┼Ť mnie sw─Ödzi i bia┼éa wydzielina sie wydziela (nie wiem moze to jeszcze pozostalosci z tych globulek??) . [link widoczny dla zalogowanych]
Zjadam talerz zupy z obiadu i nic wi─Öcej Tylko do toalety chodz─Ö raz na 7 dni a to sie zgadzam,jak na wesolowskiego,ta┼äczy┼é OKROPNIE,a przechodzi┼é i przechodzi┼é,no bo w serialu gra i malolaty glosuj─ů he,he,he i b─ůdz tu ci─Ö┼╝arn─ů i miej smaki wszyscy maj─ů oko na Ciebie B─Ödzie dobrze. Tamara-sorki, ale chyba jeste┼Ť ┼Ťlepa!!! Poczu┼éam tak przenikliwie k┼éuj─ůcy ucisk w okolicy karku i sztywno┼Ť─ç jego, ┼╝e a┼╝ z b├│lu pot mi si─Ö po ty┼éku pola┼é... Pani Klaudia z salonu Chanta'l tak mi w┼éa┼Ťnie doradzi┼éa i teraz zawsze do niej kieruj─Ö sie w sprawie moich paznokci, dzi─Öki czemu sa zdrowsze, silniejsze, a ┼╝elowe prezentuj─ů sie wy┼Ťmienicie na nawil┼╝onej i odpr─Ö┼╝onej sk├│rze d┼éoni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy na pewno wyjdzie brazowy czy moze w ogole co innego?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mia┼éam podejrzenia co do powa┼╝nego problemu zdrowotnego mojej c├│rki- na szcz─Ö┼Ťcie w poniedzia┼éek uda┼éo si─Ö zdoby─ç diagnoz─Ö, ┼╝e jednak wszystko jest w porz─ůdku a w┼éa┼Ťnie przed chwil─ů dosta┼éam telefon od ksi─Ödza, bardzo zreszt─ů mi┼éy, ┼╝e mam przyj┼Ť─ç dzi┼Ť po mszy na rozmow─Ö


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WrestleFani Strona G│ˇwna :: Powitanie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
     WrestleFani:      
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin